Video enregistrat i produït per Vilaweb

Dimecres 17 de juny l’Espai VilaWeb va acollir un acte públic amb els secretaris generals de CIG, LAB i la Intersindical-CSC. Sota el lema ”Sobirania i sindicalisme”, els ponents van exposar l’experiència de la lluita sindical als seus respectius països fent especial referència a la normalització del seu reconeixement internacional, tot i pertànyer a nacions sense estat. Els ponents van ser Ainhoa Etxaide, del sindicat basc LAB; Suso Seixo, del sindicat gallec CIG i Carles Sastre, Secretari del sindicat català Intersindical-CSC.

L’acte també va servir per presentar el llibre ‘El reconeixement internacional de la Intersindical-CSC‘ , comptant amb la presència de Mònica Sabata, Presidenta de la Federació d’Organitzacions Catalanes Internacionalment Reconegudes (FOCIR), entitat que ha editat el llibre.

A continuació us oferim el vídeo íntegre de l’acte:

Notícia publicada a Vilaweb. Podeu accedir a la publicació i video originals picant ací.

@cscPaïsos Catalans / Llengua#17JunyInternacionalista,Carles Sastre,CIG,CSC,FSM,independència,Internacionalisme,LAB,Països Catalans,PSNSE,xerrada  Dimecres 17 de juny l'Espai VilaWeb va acollir un acte públic amb els secretaris generals de CIG, LAB i la Intersindical-CSC. Sota el lema ''Sobirania i sindicalisme'', els ponents van exposar l'experiència de la lluita sindical als seus respectius països fent especial referència a la normalització del seu reconeixement...SOM el sindicat independentista i de classe