La Intersindical-CSC es consolida com a 2a força sindical del Grup Banc Sabadell a Catalunya

En les eleccions sindicals celebrades a l’oficina 901 el passat dijous 11 de juny, la Intersindical-CSC augmentà la seva representació tot passant de 3 a 4 delegats amb un important increment de vots. Aquests resultats confirmen el sindicat català com a segona força a Catalunya al Banc Sabadell amb 21 delegats d’elecció directa.

El procés electoral a l’oficina –amb un cens superior als 500 empleats- va haver de repetir-se a causa de les greus irregularitats censal detectades per la Intersindical-CSC.

Les reclamacions del sindicat independentista varen ser reconegudes en dues ocasions als tribunals, aconseguint-se així que els empleats de l’oficina fossin legalment representats tal i com estableix la legislació vigent.

Aquests bons resultats esperonen la Secció sindical de la Intersindical-CSC al Grup Banc Sabadell a continuar treballant des de la independència sindical per la defensa dels drets del conjunt de la plantilla, des de la proximitat, la transparència i situant l’atenció i suport al treballador per sobre de qualsevol altre criteri o interès.

Moltes gràcies pel suport rebut.

Continuarem treballant amb i per vosaltres!

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivacreixeme,CSC,delegats,eleccions sindicals 2015,Grup Banc Sabadell,laboral,representacióEn les eleccions sindicals celebrades a l'oficina 901 el passat dijous 11 de juny, la Intersindical-CSC augmentà la seva representació tot passant de 3 a 4 delegats amb un important increment de vots. Aquests resultats confirmen el sindicat català com a segona força a Catalunya al Banc Sabadell amb...SOM el sindicat independentista i de classe