La Intersindical-CSC fa una crida a la seva afiliació i simpatitzants a participar de l'acte del pròxim 20 de juny a Cornellà
La Intersindical-CSC fa una crida a la seva afiliació i simpatitzants a participar de l’acte del pròxim 20 de juny a Cornellà

Des de la Intersindical-CSC fem una crida a participar de l’acte que se celebrarà el pròxim 20 de juny a Cornella.

Esquerres per la Independència aposta per la independència a tots els nivells. La lluita per l’alliberament de les nacions, el progrés social i econòmic i el benestar de la ciutadana, la regeneració democràtica i superar el règim dinàstic de la transició forma part de la raó de ser del moviment sobiranista català. És per això que el 20 de juny a les 6 de la tarda al Patronat Cultural i Recreatiu de Cornellà es durà a terme un gran acte juntament amb altres sectors socials i polítics de l’estat, que posarà de manifest com catalans, castellans, andalusos i gallecs compartim un mateix camí per l’apoderament de la societat.

A Catalunya, els darrers anys s’han produït grans mobilitzacions populars al voltant dels drets nacionals, socials i democràtics. L’origen rau en els pactes de sortida del franquisme, que confluïren en l’actual Constitució espanyola de 1978 i que abocaren a la Transició subsegüent, presidida per l’actual règim monàrquic i per un procés acordat ja sota pressió del denominats “poders fàctics”, que ha anat esdevenint progressivament de bloqueig i de reculada cada cop més sistemàtica en tots els camps.

Diverses circumstàncies fan que el procés català vagi més avançat i amb prou base social i política. Per contra, no sembla que les forces transformadores a la resta de l’estat (15-M, Podem, IU…) tinguin prou força per aconseguir aquests objectius autònomament, tot i que el 24-M marca una tendència clarament a l’alça.

Esquerres per la Independència entenem que la culminació del procés català pot servir com a detonant d’un procés constituent a l’estat i com a punta de llança de millores socials i econòmiques. Alhora, és important que en aquest camí ens oferim suport mutu amb la resta de forces de l’estat que lluiten per la plena llibertat.

@cscPaïsos Catalans / Llenguaacte públic,Cornellà,CSC,Esquerres per la Independència,independència,Països CatalansDes de la Intersindical-CSC fem una crida a participar de l'acte que se celebrarà el pròxim 20 de juny a Cornella. Esquerres per la Independència aposta per la independència a tots els nivells. La lluita per l’alliberament de les nacions, el progrés social i econòmic i el benestar de la...SOM el sindicat independentista i de classe