L'acte servirà per a presentar el llibre “El reconeixement internacional de la Intersindical-CSC”

Sota el lema “Sindicalisme i llibertat dels pobles” els ponents exposaran l’experiència de la lluita sindical als seus respectius països fent especial referència a la normalització del seu reconeixement internacional, tot i pertànyer a nacions sense estat. Al mateix temps, els ponents, faran èmfasi de la importància de difondre els processos de sobirania a les instàncies globals.

L’acte servirà per a presentar el llibre “El reconeixement internacional de la Intersindical-CSC” , comptant amb la presència de Mònica Sabata, Presidenta de la FOCIR, entitat que ha editat el llibre.

Ponents:

Mònica Sabata, Presidenta de la FOCIR

Ainhoa Etxaide, Coordinadora general del sindicat basc LAB

Suso Seixo, Secretari general del sindicat gallec CIG

Carles Sastre, Secretari general del sindicat català Intersindical-CSC

Data i lloc:

Dimecres 17 de juny, 19.00 hores a l’Espai Vilaweb (Carrer de Ferlandina, 43. Barcelona 08001)

@cscInternacionalacte,CIG,FOCIR,Galícia,internacional,LAB,País Basc,Països CatalansEl pròxim dimecres 17 de juny a les 19.00 hores se celebrarà un acte públic amb els secretaris generals dels sindicats CIG (Galícia), LAB (País Basc) i Intersindical-CSC (Països Catalans). Sota el lema “Sindicalisme i llibertat dels pobles” els ponents exposaran l'experiència de la lluita sindical als seus respectius...SOM el sindicat independentista i de classe