L'emblemàtic Castellet de Perpinyà   |   Foto: agències
L’emblemàtic Castellet de Perpinyà | Foto: agències

El pròxim dia 30 de maig diverses entitats d’Enllaçats per la Llengua d’arreu del territori faran un plenari a la Casa de la Generalitat de Perpinyà a les 10:30 del matí en el marc de la Bressolada 2015.

En aquesta reunió es debatran temes diversos com la situació de l’escola en català, la solidaritat entre territoris i la valoració de la tasca feta per la xarxa d’entitats en 2015, a més de valorar possibles actes simultanis en defensa del català i donar suport explícit a les escoles catalanes de la Catalunya Nord.
Aquesta reunió forma part de les trobades anuals que les entitats d’Enllaçats per la Llengua fan regularment per coordinar-se en els accions de defensa i valorització del català a tot el territori.
La Intersindical-CSC és una de les entitats impulsores.
Saber més: Bressolada 2015
@cscPaïsos Catalans / Llenguabressolada,Catalunya Nord,enllaçats per la llengua,Països Catalans,perpinyàEl pròxim dia 30 de maig diverses entitats d'Enllaçats per la Llengua d'arreu del territori faran un plenari a la Casa de la Generalitat de Perpinyà a les 10:30 del matí en el marc de la Bressolada 2015. En aquesta reunió es debatran temes diversos com la situació de l'escola...SOM el sindicat independentista i de classe