El Secretari general de CIG-Servizos, Paulo Rubido, i altres integrant de l'executiva anuncien les aturades
El Secretari general de CIG-Servizos, Paulo Rubido, i altres integrant de l’executiva anuncien les aturades

Darrera hora: la mobilització de la plantilla ha fet que l’empresa signi el conveni col·lectiu. Felicitats, companys/es!

Des de la Intersindical-CSC volem expressar el nostre suport als companys de la CIG-Servizos que denuncien amb les aturades parcials del 20, 21 i 22 de maig la paralització unilateral per l’empresa de la negociació del conveni amb l’objectiu de fer perdre les condicions i drets inclosos en l’actual.

El Conveni d’empresa de CESPA a Compostel·la va expirar el passat 31 de desembre. Seguint el procediment habitual el comitè el va denunciat i es constituí una Mesa de negociació en la qual la part social va presentar la seva proposta. Després d’assolir diversos acords, l’empresa va prometre lliurar la seva proposta. Això va ocórrer al mes de març.

No obstant això, des de llavors la companyia no ha presentat la seva plataforma ni ha tornat a convocar la mesa de negociació, suspenent, per tant, de forma unilateral i sense previ avís, les negociacions. Transcorregut aquest temps i considerant que el conveni no té ultraactivitat, els treballadors van decidir denunciar aquesta situació i, en no haver resposta, iniciar les mobilitzacions.

@cscInternacionalaturades,CIG,internacional,Internacionalisme,mobilització,serveis,solidaritat      Darrera hora: la mobilització de la plantilla ha fet que l'empresa signi el conveni col·lectiu. Felicitats, companys/es! Des de la Intersindical-CSC volem expressar el nostre suport als companys de la CIG-Servizos que denuncien amb les aturades parcials del 20, 21 i 22 de maig la paralització unilateral per l'empresa de...SOM el sindicat independentista i de classe