La Intersindical-CSC manté la seva tendència a l'alça.
La Intersindical-CSC manté la seva tendència a l’alça.

Seguint la tendència de les darreres eleccions sindicals celebrades, la Intersindical-CSC manté la seva tendència a l’alça tot consolidant, així, el seu creixement als diversos sectors.

Victòria electoral a l’empresa metal·lúrgica Nadal Badal situada a Castellbisbal

A l’empresa del sector metall del Vallès Occidental, la Intersindical-CSC ha guanyat avui, 7 de maig, les eleccions sindicals tot obtenint 2 delegats, dels 3 possibles, i consolidant-se com a la central sindical més voltada per les 44 persones que integren la plantilla.

Es renova la representació a VIMUSA (Habitatges Municipals de Sabadell, SA)

Així mateix, la central sindical catalana renovà la seva representació a les eleccions celebrades ahir a VIMUSA de Sabadell tot obtenint un delegat.

@cscCSC / Federacionsadministracions públiques,CSC,delegats/des,eleccions sindicals,eleccions sindicals 2015,metall,victòriaSeguint la tendència de les darreres eleccions sindicals celebrades, la Intersindical-CSC manté la seva tendència a l'alça tot consolidant, així, el seu creixement als diversos sectors. Victòria electoral a l'empresa metal·lúrgica Nadal Badal situada a Castellbisbal A l'empresa del sector metall del Vallès Occidental, la Intersindical-CSC ha guanyat avui, 7 de...SOM el sindicat independentista i de classe