Els resultats obtinguts al CSSV van permetre obtenir 3 delegades que, amb la delegada LOLS i la delegada de prevenció corresponents, pujarà fins a 5 el nombre de representants de la Intersindical-CSC al Consorci.

Tot i ser el primer cop que es presentava candidatura, el sindicat català resultà com a força majoritària en nombre de vots malgrat que s’hi presentaven 5 sindicats i la participació va ser molt alta, un 70%. La Intersindical-CSC va obtenir un 32% dels vots emesos.

Els resultats en vots i representació van ser els següents:

Vots Representants
INTERSINDICAL-CSC 52 3
UGT 47 3
SAE 22 1
SATSE 17 1
CCOO 16 1

Aquests excel·lents resultats van permetre obtenir 3 delegades que amb la delegada LOLS i la delegada de prevenció corresponents, pujarà fins a 5 el nombre de representants de la Intersindical-CSC.

Volem felicitar les companyes de la nostra secció sindical al Consorci Sociosanitari de Vilafranca del Penedès per aquests resultat i, també, refermar el nostre compromís amb la defensa de la sanitat pública i de qualitat i la lluita per millorar les condicions laborals del conjunt de la plantilla.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaConsorci Sociosanitari Vilafranca,CSC,delegats/des,eleccions sindicals,eleccions sindicals 2015,Penedès,sanitat,Vilafranca del PenedèsEn les eleccions sindicals celebrades ahir, 5 de maig, al Consorci Sociosanitari de Vilafranca del Penedès la Intersindical-CSC va ser la força més votada a l’hospital i a la residència que integren l’entitat assistencial, tot obtenint 3 delegades. Tot i ser el primer cop que es presentava candidatura, el sindicat...SOM el sindicat independentista i de classe