La Secció sindical de la CSC guanya les eleccions sindicals celebrades a Miquel Costas i Miquel (Smoking).   |   Foto: fons CSC
La Secció sindical de la CSC guanya les eleccions sindicals celebrades a Miquel Costas i Miquel (Smoking). | Foto: fons CSC

La Intersindical-Confederació Sindical Catalana va guanyar ahir amb un 50% dels vots les eleccions sindicals celebrades a l’empresa Miquel Costas i Miquel -productora del paper de fumar Smoking entre altres productes- situada a Capellades.

Aquests resultats fan que la correlació de forces a l’empresa sigui la següent: Intersindical-CSC 4 delegats/des, UGT 3 delegats i, finalment, CCOO 2 delegats.

L’any 2014 va ser un període especialment convuls a l’empresa amb vagues durant el primer semestre, mobilitzacions a les quals la Secció sindical de la Intersindical-CSC s’hi va abocar amb tots els mitjans i cercant, en tot moment, la unitat d’acció de les forces sindicals presents a l’empresa.

Aquests resultats confirmen la tendència a l’alça de la central sindical catalana en les darreres eleccions sindicals: increment d’un 35% al Grup Banc Sabadell, doblar delegats a Serveis Centrals de la Generalitat de Catalunya o esdevenir 2a força sindical a l’Àmbit d’Atenció Primària de l’ICS a la ciutat de Barcelona amb un increment de vots del 135%.

Des de la Intersindical-CSC volem felicitar les nostres companyes i companys i reiterar el nostre compromís en la defensa dels drets del conjunt de la plantilla de l’empresa.

@cscCSC / Federacionsacció sindical,creixement,delegats/des,eleccions sindicals 2015,laboral,Miquel Costas i Miquel,victòriaLa Intersindical-Confederació Sindical Catalana va guanyar ahir amb un 50% dels vots les eleccions sindicals celebrades a l'empresa Miquel Costas i Miquel -productora del paper de fumar Smoking entre altres productes- situada a Capellades. Aquests resultats fan que la correlació de forces a l'empresa sigui la següent: Intersindical-CSC 4 delegats/des,...SOM el sindicat independentista i de classe