El sindicalisme català i de classe que representem serà present al carrer el 1r de maig en diverses mobilitzacions d'arreu del territori
El sindicalisme català i de classe que representem serà present al carrer el 1r de maig en diverses mobilitzacions d’arreu del territori

El pròxim 1r de maig la CSC convoca a l’afiliació i simpatitzants a la manifestació de Barcelona que sortirà de Plaça Universitat a les 12.30 hores. Així mateix fem una crida a participar dels diversos actes que se celebrin al conjunt del territori.

Podeu descarregar i consultar tot el material i mapa de sortida de la manifestació del 1r de maig d’enguany des d’aquest enllaç.

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilització1 maig,1maig2015,acció sindical,acció social,CSC,independència,manifestació,mobilització  El pròxim 1r de maig la CSC convoca a l'afiliació i simpatitzants a la manifestació de Barcelona que sortirà de Plaça Universitat a les 12.30 hores. Així mateix fem una crida a participar dels diversos actes que se celebrin al conjunt del territori. Podeu descarregar i consultar tot el material...SOM el sindicat independentista i de classe