Des de la CSC hi contribuïm amb una poesia d'en miquel Martí i Pol

han millorat molt
les relacions humanes.
Ara mateix, per exemple,
de treure la prima setmanal
a una treballadora
per un barreig de fil,
posem per cas,
o algun acte menor d’indisciplina,
ja no se’n diu imposar una sanció;
se’n diu
estimular el sentit
de la responsabilitat.

Extret del llibre “La Fàbrica”
Miquel Martí i Pol

La campanya
Les entitats que formem part d’Enllaçats per la Llengua_ExLL reivindiquem que la Diada de Sant Jordi d’enguany, d’ampla tradició a diferents territoris de parla catalana, sigui més que mai reivindicativa per la defensa de la nostra llengua comuna, i a més ho volem mostrar de la mà de la poesia.

Per celebrar aquest dia diverses entitats d’ExLL publicaran als seus portals web una poesia en català acompanyada del llaç per la llengua, símbol que ens uneix a tots. Aquesta campanya s’anomena: Sant Jordi, un llaç per la poesia i la llengua!

Aquest 2015, més que mai, necessitem de la força de tothom per empènyer alhora per la salut del català. Des d’Enllaçats per la Llengua recordem com els constants atacs vers la llengua des de moltes administracions (centrals, autonòmiques i locals) i partits polítics es van succeint, intentant el desmantellament dels drets lingüístics dels ciutadans catalanoparlants aconseguits a base d’intensa lluita durant molt de temps, des d’entitats culturals i sindicals.

En conseqüència, animem tothom a celebrar Sant Jordi com una gran festa, mentre també donem suport a les obres i activitats fetes en suport al català, doncs l’enfortiment del teixit social del territori és bàsic per fer front l’ofensiva contra la nostra llengua.

En suport a la defensa conjunta de la llengua catalana convidem tothom a portar el llaç amb la Senyera, símbol del nostre compromís en la defensa conjunta de la llengua.

@cscPaïsos Catalans / Llengua23abril,cultura,enllaçats per la llengua,llengua,país,Països Catalans,poesiaDe semàntica Tot darrerament a la fàbrica han millorat molt les relacions humanes. Ara mateix, per exemple, de treure la prima setmanal a una treballadora per un barreig de fil, posem per cas, o algun acte menor d'indisciplina, ja no se'n diu imposar una sanció; se'n diu estimular el sentit de la responsabilitat. Extret del llibre 'La Fàbrica' Miquel Martí i Pol   La campanya Les entitats...SOM el sindicat independentista i de classe