Aspecte de la manifestació a Bogotà   |   Foto_ CSC
Aspecte de la manifestació a Bogotà | Foto_ CSC

La Intersindical-CSC, convidada per la Marcha Patriótica i la Federació Sindical Mundial ha participat aquest passat 9 d’abril a la gran mobilització realitzada a Bogotà i 6 ciutats més, emmarcada en el suport al procés de pau endegat entre la guerrilla colombiana de les FARC-EP i el govern colombià, que es realitzen a l’Havana.

La mobilització va aplegar més de mig milió de persones a Bogotà i mig milió més a la resta de ciutats del país, arribant a la xifra del milió.

Les demandes de les organitzacions convocants són l’aturada bilateral dels combats, la incorporació de l’altra guerilla del país (l’ELN) als diàlegs i l’inici d’una assemblea constituent nacional per tal de culminar-los.

Entre les delegacions internacionals on hi era representada Catalunya per mitjà de la Intersindical-CSC hi havia diputades argentines, la presidenta del Parlament equatorià, l’ex-jugador argentí Diego Armando Maradona, així com representants d’organitzacions socials i polítiques del Brasil, Veneçuela, l’Equador i Dinamarca.

@cscInternacionalColòmbia,CSC,FSM,internacional,Internacionalisme,Marcha patriótica,procés de pauLa Intersindical-CSC, convidada per la Marcha Patriótica i la Federació Sindical Mundial ha participat aquest passat 9 d'abril a la gran mobilització realitzada a Bogotà i 6 ciutats més, emmarcada en el suport al procés de pau endegat entre la guerrilla colombiana de les FARC-EP i el govern colombià,...SOM el sindicat independentista i de classe