Les companyes de la Secció sindical de la CSC al CSSV durant una visita a la Seu nacional del sindical

La CSC ha constituït oficialment la Secció sindical al Consorci Sociosanitari de Vilafranca del Penedès (CSSV). Els objectius principals són defensar els drets de les treballadores i treballadors i, per altra banda, unificar criteris de coordinació i actuació amb la Secció sindical de l’Hospital Comarcal de l’Alt Penedès, al qual la Intersindical-CSC és la força sindical majoritària i té la presidència del Comitè d’empresa.

El Consorci Sociosanitari de Vilafranca del Penedès (CSSV) és una entitat de caràcter públic, d’àmbit local, que es dedica a tenir cura de les persones en diversos camps de la salut i l’atenció social. El CSSV es va constituir l’any 2002 i està integrat en les xarxes de serveis públics, com a proveïdor del Servei Català de la Salut i de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials.

Podeu accedir a la pàgina de facebook de la Secció sindical de la CSC al CSSV picant ací.

@cscCSC / Federacionsacció sindical,CSSV,federacions,laboral,sanitat,secció sindical,territori,Vilafranca del PenedèsLa CSC ha constituït oficialment la Secció sindical al Consorci Sociosanitari de Vilafranca del Penedès (CSSV). Els objectius principals són defensar els drets de les treballadores i treballadors i, per altra banda, unificar criteris de coordinació i actuació amb la Secció sindical de l'Hospital Comarcal de l'Alt Penedès, al...SOM el sindicat independentista i de classe