La CSC segueix una tendència a l'alça en els processos electorals.
La CSC segueix una tendència a l’alça en els processos electorals.

A les eleccions sindicals de l’Institut Català de la Salut Àmbit d’Atenció Primària de la ciutat de Barcelona, celebrades el passat dimecres, 25 de març, la Intersindical-CSC doblà el nombre de vots respecte dels anteriors comicis electorals aconseguint 6 delegats/des de la Junta de Personal.

Aquests resultats situen la CSC amb un 21% de representació i la confirmen com a segona força sindical a l’Àmbit d’Atenció Primària de la ciutat de Barcelona.

L’escrutini final, estableix la composició de la Junta de personal de la manera següent:

Metges de Catalunya: 7 delegats/des
Intersindical-CSC: 6 delegats/des
CCOO: 5 delegats/des
Catac: 4 delegats/des
UGT: delegats/des
SATSE: 3 delegats/des

Els resultats obtinguts en aquests comicis electorals confirmen la tendència a l’alça del sindicat català.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,CSC,delegats/des,eleccions sindicals 2015,ICS,sanitatA les eleccions sindicals de l'Institut Català de la Salut Àmbit d'Atenció Primària de la ciutat de Barcelona, celebrades el passat dimecres, 25 de març, la Intersindical-CSC doblà el nombre de vots respecte dels anteriors comicis electorals aconseguint 6 delegats/des de la Junta de Personal. Aquests resultats situen la CSC...SOM el sindicat independentista i de classe