Vista aèria de la planta de Boehringer a Malgrat de Mar   |   Foto: agències
Vista aèria de la planta de Boehringer a Malgrat de Mar | Foto: agències

El grup Boehringer Ingelheim figura entre les 20 companyies farmacèutiques més grans del món. Amb seu a Ingelheim, Alemanya, treballa amb 145 afiliades i té més de 44.000 col·laboradors i col·laboradores. La multinacional va ser fundada  1885 i presenta unes vendes netes de prop de 13.200 milions d’euros.

Boehringer Ingelheim va implantar-se a l’estat espanyol el 1952.La multinacional té la seu central a Sant Cugat del Vallès (Barcelona) i compta amb més de 1.600 treballadors i compta amb dos centres de producció internacionals situats a la província de Barcelona: la planta de producció química a Malgrat de Mar, que exporta a més de 25 països, i la planta de producció farmacèutica a Sant Cugat del Vallès, des de la qual es fabriquen fàrmacs per a més de 100 països de tot el món.

@cscCSC / Federacionsacció sindical,CSC,delegats,delgats/des,eleccions sindicals 2015,laboral,químiques,representacióLa CSC ha obtingut 2 nous delegats sindicals a les eleccions celebrades a la planta de producció química de Boehringer Ingelheim situada a la localitat de Malgrat de Mar. El grup Boehringer Ingelheim figura entre les 20 companyies farmacèutiques més grans del món. Amb seu a Ingelheim, Alemanya, treballa amb...SOM el sindicat independentista i de classe