Nosaltres, les dones, hem de fer un pas endavant i organitzar-nos, aportar el que puguem per a generar un moviment de transformació social que posi fi  a l'actual estat de les coses.
a l’actual estat de les coses.

Manifest de la CSC amb motiu del 8 de març de 2015

Igualtat i independència són noms de dona

Continuem immerses dins d’una crisi econòmica i social devastadora. Les desigualtats augmenten dia rere dia, mentre que el discurs oficial parla de “recuperació econòmica”. Aquesta no és la realitat que percebem a la feina, al nostre entorn social: la crisi persisteix i cada dia són més les persones excloses socialment.

Continuem observant indignades com aquells que amb les seves actuacions econòmicament carronyaires han provocat aquesta crisi, no sols no han estat  sancionats per les seves accions sinó que segueixen rebent tracte preferencial i pleitesia per part del estats.

Estem fartes de ser relegades al paper d’observadores passives, sense capacitat de decisió.

La nostra vida se’n resent en tots els aspectes; la feminització de la precarietat laboral o l’economia submergida no tan sols no minva, sinó que creix de manera escandalosa davant la passivitat de les diverses
administracions públiques.

La conciliació de la vida personal i laboral és impossible d’assolir; les dobles jornades laborals – jornada remunerada i jornada no remunerada en arribar a la llar – lluny de desaparèixer, són contemplades com a quelcom inherent a la nostra condició de dones.

En el cas de les famílies monoparentals la situació pot arribar a ser dramàtica atesa l’actual situació econòmica i del mercat de treball.

Davant d’això, nosaltres les dones hem de fer un clam contundent per la unitat dels treballadors i les treballadores.

Hem de participar, mobilitzar-nos, plantar cara a les injustícies que patim com a classe, com a persones i com a poble.

Nosaltres, les dones, hem de fer un pas endavant i organitzar-nos, aportar el que puguem per a generar un moviment de transformació social que posi fi a l’actual estat de les coses.

I ho podem fer des de la vida personal, el centre de treball, el sindicat, la nostra vila, el país sencer…

Els únics filats existents són aquells que assumim com a impossibles de tallar.

Igualtat i independència són noms de dona.

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilització8 març,dona,feminisme,gènere,igualtat,igualtat de gènere,participacióManifest de la CSC amb motiu del 8 de març de 2015 Igualtat i independència són noms de dona Continuem immerses dins d'una crisi econòmica i social devastadora. Les desigualtats augmenten dia rere dia, mentre que el discurs oficial parla de “recuperació econòmica”. Aquesta no és la realitat que percebem a...SOM el sindicat independentista i de classe