26, 27 i 28 a Barcelona

Colòmbia en Pau i la Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia -entitat de la qual la CSC és integrant- convidem a tota la ciutadania colombiana resident a Catalunya, Europa i altres continents, col·lectius de persones exiliades i en procés migratori, organitzacions catalanes i europees de solidaritat amb Colòmbia, a la trobada internacional per promoure la participació ciutadana en la Construcció de la Pau, la veritat i la reconciliació a Colòmbia.

Data i lloc:

• 26 de febrer de 2015 a les 19:00 h.
    (Acte inaugural – Concert per la Pau).
    Escola de la Dona
    Espai Francesca Bonnemaison
    Sant Pere més baix, 7 , 08003 Barcelona
  • 27 de febrer de 2015 a les 18:00h.
    28 de febrer de 2015 a les 10:00h.
    Recinte Escola industrial – Edifici Vagó
    Comte d’Urgell, 187 – 08036 Barcelona

Per a assistir-hi heu d’emplenar aquest formulari d’inscripció perquè els aforaments en els llocs de realització són limitats.

@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióColòmbia,internacional,Internacionalisme,mobilització,procés de pau,Taula per ColòmbiaEls dies 26, 27 i 28 de febrer se celebrarà a Barcelona la Trobada Internacional per la Pau a Colòmbia Colòmbia en Pau i la Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia -entitat de la qual la CSC és integrant- convidem a tota la ciutadania colombiana...SOM el sindicat independentista i de classe