La CSC treballa fermament des del món sindical per assolir la independència del conjunt del país

Font: ANC

En concret, el punt proposat exposa: “donem ple suport a la creació de la República catalana perquè considerem que només així es disposarà del poder de decisió i dels recursos necessaris perquè els treballadors públics i privats tornem a tenir unes condicions laborals estables i un salari digne”.

La iniciativa de l’ANC s’emmarca dins dels objectius del seu Full de Ruta, en què es declara que l’Assemblea treballarà per aconseguir que el nou Estat català independent garanteixi el millor nivell de benestar social i prosperitat per a tothom.

@cscPaïsos Catalans / Llenguaanc,CSC,eleccions sindicals 2015,independència,sindicatFont: ANC L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha aconsellat als seus socis i simpatitzants que “donin suport a aquelles candidatures sindicals que, a nivell de Central Sindical o de candidatura en cada empresa o institució”, incloguin al seu programa un punt de suport a la república catalana. En concret, el punt proposat...SOM el sindicat independentista i de classe