La campanya de la CSC ha estat marcada per una forta reivindicació independentista

Al Banc Sabadell el sindicat català obté 20 delegats/des | Al BBVA “mesa provincial” de Barcelona s’aconsegueixen 3 delegats | La CSC, consolida la seva representació al sector bancari a Catalunya amb un 5’7% tot i concórrer a només dues entitats | La campanya electoral de la CSC, en clau nítidament independentista, destaca per insòlita en l’àmbit bancari i el sindical en general.

A les eleccions sindicals de banca, celebrades el passat dimecres 11 de febrer, la CSC obtingué 23 delegats i delegades sindicals, consolidant la seva representació al sector.

un element destacable, per insòlit al món sindical, ha estat la campanya nítidament independentista que s’ha dut a terme tot situant el dret a la sobirania del poble català com a element destacat del programa electoral

Banc Sabadell

Al Grup Banc Sabadell s’obtingué un total de 20 representants sindicals amb un increment del 25% dels vots respecte de les eleccions anteriors. La CSC incrementa en 2 el nombre de delegats i obté, així, representació a totes les demarcacions territorials de Catalunya malgrat l’augment del cens en 2.000 persones provinents de l’absorció de Caixa Penedès.

Els excel·lents resultats són fruit d’una consistent implantació a l’entitat amb una Secció sindical de més de 700 afiliats/des i d’una acció sindical de proximitat que ha permès atendre els i les empleades amb rapidesa i eficiència malgrat no tenir alliberats sindicals a temps complet, com estableixen els estatuts de la Secció sindical.

Un altre element destacable, per insòlit al món sindical, ha estat la campanya nítidament independentista que s’ha dut a terme tot situant el dret a la sobirania del poble català com a element destacat del programa electoral.

Aquests resultats tenen com a primera conseqüència la participació de la CSC en la Comissió de control del Pla de pensions de l’entitat, permetent a la central sindical independentista posar llum i taquígrafs a la gestió d’aquest element estratègic.

Des de la CSC felicitem els i les companyes de la Secció sindical pels excel·lents resultats i per la campanya electoral que ha estat respectuosa amb la resta de sindicats, honesta en els plantejaments i obertament independentista.

BBVA

Al BBVA s’han obtingut 3 representants a la demarcació de Barcelona amb un 11,84% dels vots augmentant significativament el nombre de suports dels anteriors comicis. Cal tenir en compte que, a l’igual que en el cas del Banc Sabadell, la plantilla i el cens electoral han augmentat substancialment a causa de les diverses absorcions d’altres entitats per part del BBVA.

Felicitem als companys de la CSC al BBVA pels bons resultats obtinguts.

@cscCSC / FederacionsBanc Sabadell,banca,BBVA,CSC,delegats/des,eleccions sindicals 2015,independènciaAl Banc Sabadell el sindicat català obté 20 delegats/des | Al BBVA 'mesa provincial' de Barcelona s'aconsegueixen 3 delegats | La CSC, consolida la seva representació al sector bancari a Catalunya amb un 5'7% tot i concórrer a només dues entitats | La campanya electoral de la CSC, en...SOM el sindicat independentista i de classe