En el marc de les mobilitzacions pel Kurdistan que es realitzaran aquest mes de febrer, des de KurdisCat – Comitè Català de Solidaritat amb el Kurdistan- s’ha organitzat una concentració a Barcelona pel pròxim dissabte 7 de febrer. Aquesta tindrà lloc a les 17.00 hores davant el consolat turc (Passeig de Gràcia, 7 de Barcelona).

La marxa de Barcelona estarà coordinada amb d’altres que es faran internacionalment. El mateix dia se’n faran a les ciutats de Madrid i València. Les mobilitzacions internacionals, impulsades pel KCD-E *, es basen en tres eixos:

– Una columna de Frankfurt a Estrasburg fa una crida en solidaritat amb la situació de Kobanê (Síria) i Sinjar (Iraq), en setge per part dels fonamentalistes islàmics de l’Estat Islàmic (IS)

– Una columna de Luxemburg a Estrasburg demana que s’aixequi la prohibició de la Unió Europea sobre el PKK kurd

– Una columna de Berna a Estrasburg se centra en reivindicar el paper de la dona en el moviment kurd.

Si sou interessats/des en participar i ajudar en la preparació us preguem que ens ho comuniqueu a kurdiscat@gmail.com ; així com la vostra disponibilitat i si voleu participar en les trobades preparatòries.

* Kongreya Civaken Demokratîk a Kurdîstanî yen Ewropa (KCD-E) o Democratic Society Congress of Kurds in Europe és l’organització que aplega els moviments kurds a escala europea.

@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióCSC,internacional,Kobané,Kurdiscat,Kurdistan,mobilització,solidaritatLa CSC s’adhereix a la convocatòria de Kurdiscat i crida a la seva afiliació i als i les treballadores catalanes a participar-hi. Un representant En el marc de les mobilitzacions pel Kurdistan que es realitzaran aquest mes de febrer, des de KurdisCat - Comitè Català de Solidaritat amb el Kurdistan-...SOM el sindicat independentista i de classe