Expositor de Marcilla a una fira internacional d'alimentació
Expositor de Marcilla a una fira internacional d’alimentació

La plantilla i el representants de la CSC consideren satisfactori l’acord assolit | Es milloren les condicions econòmiques amb un increment salarial del 0’3% amb clàusula de revisió, fet destacable en mig d’un escenari global de retallades salarials | S’assegura l’ocupació en tancar la porta a acomiadaments i ERO temporals durant durant tot 2015

Ahir, 20 de gener, es tancà el preacord de conveni col·lectiu del centre de treball de la multinacional Coffee & Tea Southern Europe SLU (Cafès Marcilla, Soley, Hornimans…) ubicat a Mollet del Vallès. La durada del conveni serà d’un any en la factoria vallesenca que compta amb una plantilla de 75 treballadors/es, essent la CSC el sindicat majoritari al comitè d’empresa.

Els aspectes més destacats d’aquest preacord són, per una banda, la millora de les condicions econòmiques amb un increment salarial del 0’3% amb clàusula de revisió -fet destacable en mig d’un escenari global de retallades salarials- i, per una altra banda, la garantia en l’ocupació. En aquest sentit s’ha assegurat l’ocupació en tancar la porta a acomiadaments i ERO temporals durant tot 2015. Així mateix, s’han millorat les condicions de gaudi de vacances.

En els pròxims dies es compliran els tràmits de redacció definitiva del conveni, la seva signatura i la presentació d’aquest al Departament d’Empresa i Ocupació.

Des de la CSC volem felicitar els companys i companyes de Coffee & Tea Southern Europe i el nostre equip d’Acció sindical per la seva tasca.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,acomiadament,conveni col·lectiu,CSC,ERO,Hornimans,Marcilla,negociació col·lectiva,salaris,SoleyLa plantilla i el representants de la CSC consideren satisfactori l'acord assolit | Es milloren les condicions econòmiques amb un increment salarial del 0'3% amb clàusula de revisió, fet destacable en mig d'un escenari global de retallades salarials | S'assegura l'ocupació en tancar la porta a acomiadaments i ERO...SOM el sindicat independentista i de classe