Eleccions sindicals Banc Sabadell 2015: vot per correu

Foto: estoc CSC

El proper dia 11 de febrer es faran les eleccions dels representants dels treballadors al nostre sector. Si per qualsevol motiu voleu votar i no esteu presents el dia de les eleccions en el vostre lloc de treball per vacances o qualsevol altre motiu, us oferim la possibilitat de poder-ho fer mitjançant el vot per correu.

En aquest cas només cal que ens ho feu saber adreçant-vos a nosaltres mitjançant aquest formulari i ens posarem en contacte amb vosaltres per dir-vos la manera de fer-ho.

En el cas que volguéssiu fer la votació de manera presencial i anar a la vostra oficina o a qualsevol altra, també us podem indicar l’horari de les urnes durant el temps de la votació per cada centre de treball, i el procediment a seguir.

@cscCSC / FederacionsBanc Sabadell,banca,CSC,eleccions sindicals 2015,federacions,vot correuEl proper dia 11 de febrer es faran les eleccions dels representants dels treballadors al nostre sector. Si per qualsevol motiu voleu votar i no esteu presents el dia de les eleccions en el vostre lloc de treball per vacances o qualsevol altre motiu, us oferim la possibilitat de...SOM el sindicat independentista i de classe