Per a la CSC l'any 2014 ha estat marcat per la participació activa en el procés democràtic català, l'acció sindical a les empreses i una important tasca institucional a nivell internacional i de país
Per a la CSC l’any 2014 ha estat marcat per la participació activa en el procés democràtic català, l’acció sindical a les empreses i una important tasca institucional a nivell internacional i de país

@cscCSC / FederacionsCSC,federacions,resum 2014Us oferim un recull de notícies destacades de la CSC i les seves federacions d’aquest any 2014. Així mateix aprofitem l’avinentesa per a desitjar-vos un bon any 2015 ple de solidaritat, compromís i llibertat. La CSC davant la suspensió per part del TC espanyol de la Llei catalana d’horaris comercials Oriol...SOM el sindicat independentista i de classe