2014 ha estat un any vibrant i ple de reptes en l'àmbit nacional. La consulta popular del 9N va demostrar la voluntat de la majoria social d'aquest país d'exercir el dret a l'autodeterminació.
2014 ha estat un any vibrant i ple de reptes en l’àmbit nacional. La consulta popular del 9N va demostrar la voluntat de la majoria social d’aquest país d’exercir el dret a l’autodeterminació.

@cscPaïsos Catalans / Llengua9N,independència,llengua,Països Catalans,resum 2014,territoriUs oferim un recull de notícies destacades de l’àmbit nacional d’aquest any 2014. Així mateix aprofitem l’avinentesa per a desitjar-vos un bon any 2015 ple de solidaritat, compromís i llibertat. La necessitat de la ruptura democràtica i l’estat propi Propostes sindicals per un procés constituent El 9N votar és defensar la democràcia...SOM el sindicat independentista i de classe