L'any 2014 ha estat per a la CSC un any de forta mobilització a les empreses, negociació i conflictes laborals. Foto: estoc CSC
L’any 2014 ha estat per a la CSC un any de forta mobilització a les empreses, negociació i conflictes laborals. Foto: estoc CSC

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectiva2014,convenis,CSC,jubilacions,laboral,negociació col·lectiva,pensions,recull,salut laboralUs oferim un recull de notícies destacades de l’àmbit laboral d’aquest any 2014. Així mateix aprofitem l’avinentesa per a desitjar-vos un bon any 2015 ple de solidaritat, compromís i llibertat. Allò que has de conèixer sobre la nova normativa de baixes laborals: set aspectes bàsics El Tribunal Supremo manté la vigència...SOM el sindicat independentista i de classe