L'Oriol, afiliat a la Federació d'ensenyament de la CSC, es definia com a "somniatruites inconformista de vocació".
L’Oriol, afiliat a la Federació d’ensenyament de la CSC, es definia com a “somniatruites inconformista de vocació”.

L’Oriol era educador infantil i músic havia estat el cantant del grup Kumbes del Mambo i actuava en solitari amb el nom d’Oriol Foll, a més d’oferir espectacles de contes i animació infantil.

Ahir vàrem conèixer la mort del nostre company Oriol Canals en un accident de trànsit succeït a Indonèsia, on es trobava amb la seva companya de viatge de noces.

Des de la Intersindical-CSC volem expressar el nostre dolor i consternació davant la seva mort. Així mateix volem fer arribar a la seva família i persones properes la nostra solidaritat i condol en aquests moments tan durs.

Fins sempre Oriol, mai no t’oblirarem!

@cscCSC / FederacionsCSC,Oriol CanalsL'Oriol era educador infantil i músic havia estat el cantant del grup Kumbes del Mambo i actuava en solitari amb el nom d'Oriol Foll, a més d'oferir espectacles de contes i animació infantil. Ahir vàrem conèixer la mort del nostre company Oriol Canals en un accident de trànsit succeït a...SOM el sindicat independentista i de classe