La CSC aposta pel #SíSí en una consulta que desitja esdevingui  una demostració de força massiva Foto: fons CSC
La CSC aposta pel #SíSí en una consulta que desitja esdevingui una demostració de força massiva Foto: fons CSC

Independentment de l’opció ideològica o del sentiment de pertinença nacional, la consulta del 9N s’ha convertit en una eina popular de reforçament democràtic davant la negació constant del govern de l’estat espanyol.

Cadascuna de les paperetes que es dipositin a les urnes constitueix un clam per l’exercici democràtic dels i les catalanes a decidir el seu futur polític.

Des de la Confederació Sindical Catalana (CSC) apostem obertament pel Sí/Sí. Per a nosaltres és l’opció que defensa i garanteix els drets dels treballadors i les treballadores catalanes. Una aposta per construir un futur de justícia social, sostenible i solidari. Un nou Estat al qual el benestar de la ciutadania esdevingui l’eix central de l’acció política i econòmica.

Aquesta consulta té com a objectiu que els i les ciutadanes puguem exercir la nostra llibertat d’expressió, participar activament de la vida política del país i construir una societat a la qual la ciutadania sigui consultada sobre totes i cadascuna de les grans decisions que la poden afectar.

Desitjaríem, tanmateix, que la consulta hagués estat vinculant i desenvolupada en mig d’un marc de normalitat democràtica. Però l’oposició frontal del govern espanyol i la seva actuació antidemocràtica han situat la responsabilitat de la celebració de la consulta en mans de la ciutadania. I la gran majoria d’aquesta ha acceptat la responsabilitat, ha demostrat activament la seva voluntat d’esdevenir subjecte actiu i exercir la democràcia malgrat la imposició i el discurs de la negació i la por.

Per aquest motiu, la CSC fem una crida a votar massivament el pròxim 9 de novembre.

Cridem també a omplir a vessar les urnes i fer d’aquesta jornada una gran mobilització ciutadana, un acte que serveixi com a exemple a tot el món.

El 9N el fet de votar és defensar la democràcia i els drets del nostre poble.

Votem!
@cscPaïsos Catalans / Llengua9N,consulta,independència CSC,participació,SíSíDavant la consulta del pròxim diumenge, 9 de novembre, des de la Intersindical-Confederació Sindical Catalana (CSC) fem una crida a participar massivament en la consulta i votar com a expressió de defensa de la democràtica. Independentment de l'opció ideològica o del sentiment de pertinença nacional, la consulta del 9N s'ha...SOM el sindicat independentista i de classe