El Presidents de Bolívia, Equador i Veneçuela onenjant la wiphala, bandera dels pobles originals

Demà, dijous 6 de novembre, se celebrarà la xerrada “L’esquerra Llatinoamericana amb el procés català”. L’acte tindrà lloc a les 19.00 hores a la seu de CCOO a la Sala Plateria 2 subterrari (Via Laietana, 16. Barcelona) | L’acte s’emmanrca dins la campanya d’Esquerres pel SíSí, plataforma de la qual la CSC n’es organització fundadora

Piqueu damunt imatge per ampliar

Al Foro de Sâo Paulo, celebrat l’estiu d’enguany, la delegació catalana aconseguí un gran èxit d’internacionalització del procés democràtic català en ser aprovada una moció de suport al 9N. Paral·lelament a la CSC hem rebut suports contundents d’organitzacions sindicals germanes d’Amèrica –com ara el sindicat colombià SINTRAUNAL-oferint-nos tot el seu suport en la nostra lluita per la independència nacional.

L’acte de demà hi comptarà amb la presència de Flávio Carvalho (Partit dels Treballadors, que governa el Brasil), Juan Chabkinian (Frente Ámplio, que governa l’Uruguai), Arminda Valderrama (portaveu del MAS, partit de govern a Bolívia) i Yosjuan Piña Narváez (PSUV, que governa Veneçuela). L’acte serà presentat pel company David Minoves, activista internacionalista i memdre de la delegació catalana al Foro de Sâo Paulo en representació d’ERC.

Us hi esperem!

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilització9N,esquerres pel #sísí,mobilització  Demà, dijous 6 de novembre, se celebrarà la xerrada 'L'esquerra Llatinoamericana amb el procés català'. L'acte tindrà lloc a les 19.00 hores a la seu de CCOO a la Sala Plateria 2 subterrari (Via Laietana, 16. Barcelona) | L'acte s'emmanrca dins la campanya d'Esquerres pel SíSí, plataforma de la...SOM el sindicat independentista i de classe