Els nostres companys/es a Argal han dut a terme una campanya ben planificada i desenvolupada per arribar a tota la plantilla. Foto: Secció sindical CSC a Argal

La Confederació Sindical Catalana (CSC) ha obtingut 1 representant al Comitè d’empresa de la càrnia Argal a Miralcamp en les primeres eleccions que s’hi presentava   |   La CSC queda a tan sols 4 vots d’obtenir un segon delegat en unes eleccions portament polaritzades amb la participació de cinc sindicats diferents.

La Confederació Sindical Catalana (CSC) ha obtingut 1 representant a les eleccions celebrades ahir, dilluns 3 de novembre, a la càrnia Argal ubicada a Miralcamp (Pla d’Urgell) que compta amb una plantilla de 300 persones.

La CSC -que hi concorria per primer cop a unes eleccions a l’empresa- ha quedat tan sols a 4 de vots d’obtenir un segon representant al comitè tot la dispersió del vot que suposava la participació de fins a 5 organitzacions sindicals al procés electoral.

La correlació de forcés després de les eleccions és la següent: CTI – 3 delegats; UGT – 2 delegats; CCOO – 2 delegats; CSC – 1 delegat; USO – 1 delegat

La nostra Secció sindical ha obtingut uns excel·lents resultats i ha sabut fer-se lloc dins un espai que ja comptava amb quatre forces sindicals amb molta presència física i temporal a l’empresa. Els i les nostres companyes han dut a terme una campanya exemplar amb forta presència a les xarxes, parlant amb la plantilla tots els dies de la setmana, editant propaganda en diversos idiomes per fer arribar les nostres propostes a tothom (català, anglès, castellà, romanès i francès) i amb molta feina de base.

Des de la Confederació Sindical Catalana (CSC) felicitem els nostres companys i companyes a Argal i refermem el nostre compromís  de defensar els drets del conjunt de la plantilla.

Amb vosaltres, companys/es, no tenim cap dubte que a Argal ha entrat el #SindicalismeValent.