La Secció sindical de la CSC al Banc Sabadell compta amb 700 afiliats/des

En un contundent comunicat tramés a la direcció de l’entitat i al conjunt de la plantilla, la Secció sindical de la CSC al Grup Banc Sabadell denuncia que “la manca extrema de personal està arribant a límits insostenibles”. Així mateix constata altres factors que han empitjorat de manera alarmant les condicions laborals: manca de personal, subocupació de les oficines, perllongaments de jornada irregulars, etc.

Reproduïm íntegre el comunicat:

Els empleats de Banc Sabadell estem vivint una situació alarmant. La manca extrema de personal està arribant a límits insostenibles. Estem constatant autèntiques barbaritats, com ara oficines amb tan sols 1 empleat fent totes les tasques sense poder anar ni a esmorzar.

Les absències d’empleats, en moltes ocasions, no s’estan cobrint ni amb ETTs, agreujant encara mes la situació. Això suposa una càrrega de treball tan gran que mai  arribes a fer net tot i treballant hores i hores.

El perllongament de jornada és un frau a la Seguretat Social , a la teva butxaca i a la teva salut. Malgrat que siguis tècnic o cobris voluntari no tens cap obligació de fer més hores de les que marca l’acord de jornada signat amb el Banc i que és el mateix per a tothom. Els tècnics es poden redistribuir la jornada com els vagi bé, sempre d’acord amb la seva unitat de treball però sense fer més hores de les pactades.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,Banc Sabadell,condicions de treball,CSC,delegats/des,laboral,mobilització,secció sindicalEn un contundent comunicat tramés a la direcció de l'entitat i al conjunt de la plantilla, la Secció sindical de la CSC al Grup Banc Sabadell denuncia que 'la manca extrema de personal està arribant a límits insostenibles'. Així mateix constata altres factors que han empitjorat de manera alarmant...SOM el sindicat independentista i de classe