Font: fons fotogràfic CSC
La Confederació Sindical Catalana, en el transcurs de la reunió d’avui del Pacte Nacional pel Dret a Decidir, ha fet arribar un escrit al president de la Generalitat, en el qual es demana que doni les instruccions oportunes perquè les persones treballadores que el pròxim dia 9 de novembre exerciran de voluntàries en el procés de participació ciutadana puguin gaudir d’un permís retribuït en les mateixes condicions que el poden gaudir les persones que participen en processos electorals (locals, autonòmics, estatals o europeus).
Creiem que l’abnegació d’aquestes persones i la seva dedicació -se’ls demana disponibilitat des de les 7.30 fins al final de la jornada- mereix un reconeixement que vagi més enllà de l’agraïment institucional i que, per tant, és de justícia reconèixer-los aquest permís.
La Federació d’Administracions Públiques de la Confederació Sindical Catalana ha fet arribar també un escrit a la Direcció General de la Funció Pública demanant que es donin les instruccions oportunes perquè el personal de l’Administració de la Generalitat que participa en aquest procés també pugui gaudir d’aquest permís l’endemà de la jornada de procés participatiu del 9 de novembre de 2014.
@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectiva9N,CSC,laboral,permís,treballadorsLa Confederació Sindical Catalana, en el transcurs de la reunió d'avui del Pacte Nacional pel Dret a Decidir, ha fet arribar un escrit al president de la Generalitat, en el qual es demana que doni les instruccions oportunes perquè les persones treballadores que el pròxim dia 9 de novembre...SOM el sindicat independentista i de classe