La CSC fa una crida a participar de la manifestació del 8 d'octubre a Barcelona.
La CSC fa una crida a participar de la manifestació del 8 d’octubre a Barcelona.

La Confederació Sindical Catalana (CSC) fa públic el seu suport a la vaga que @Estudiants9N ha convocat per als pròxims dies 7 i 8 d’octubre. Així mateix, el sindicat català, fa una crida a la seva afiliació i simpatitzants a mobilitzar-se i participar de la manifestació que tindrà lloc el dimecres 8 d’octubre a la ciutat de Barcelona.

Des de l’experiència assolida al món del treball, la CSC considera imprescindible la mobilització com a eina per a aconseguir que les justes reivindicacions dels i les treballadores siguin escoltades.

En aquest sentit, la Confederació Sindical Catalana (CSC) no pot fer altra cosa que aplaudir la convocatòria de vaga dels/les estudiants i afegir-s’hi en la defensa de la democràcia i del dret de la ciutadania catalana a construir el seu futur polític sense interferències alienes.

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilització9N,CSC,estudiants,mobili,vagaLa Confederació Sindical Catalana (CSC) fa públic el seu suport a la vaga que @Estudiants9N ha convocat per als pròxims dies 7 i 8 d'octubre. Així mateix, el sindicat català, fa una crida a la seva afiliació i simpatitzants a mobilitzar-se i participar de la manifestació que tindrà lloc...SOM el sindicat independentista i de classe