Concentracions davant tots els ajuntaments a les 19.00 hores

A les 19.00 hores d’avui, 30 de setembre, es produiran concentracions davant de tots els municipis per a defensar el dret democràtic de votar per decidir el futur polític de Catalunya. S’inicia, també, mitjançant la mobilització popular la campanya popular pel Sí+Sí a la consulta del proper 9N.

Des de la Confederació Sindical Catalana (CSC) cridem a participar a les concentracions d’avui, 30 de setembre, i les futures mobilitzacions en defensa de la democràcia i de la capacitat del poble català a decidir el seu futur polític.

Som un poble madur, cohesionat i amb una societat civil forta que sabrà conduir amb normalitat democràtica les accions a emprendre per exercir el dret fonament a expressar-se a les urnes. Des de la Intersindical-Confederació Sindical Catalana apostem per exercir la democràcia en tots els àmbits.

30 de setembre de 2014
Països Catalans

@cscPaïsos Catalans / Llengua9N,CSC,mobilització,participacióA les 19.00 hores d'avui, 30 de setembre, es produiran concentracions davant de tots els municipis per a defensar el dret democràtic de votar per decidir el futur polític de Catalunya. S'inicia, també, mitjançant la mobilització popular la campanya popular pel Sí+Sí a la consulta del proper 9N. Des de...SOM el sindicat independentista i de classe