La CSC està desenvolupant una campanya als centres de treball per enfortir el procés democràtic català.

El Comitè d’empresa del Sincrotró Alba –al qual la CSC és la força majoritària– ha aprovat per unanimitat la moció presentada a favor de la realització de la consulta democràtica del pròxim 9N. El Sincrotró Alba, situat a Cerdanyola del Vallès, és el primer laboratori de llum de sincrotró que es construeix al sud-oest d’Europa

Així mateix, el Comitè d’empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) –amb presència majoritària de la CSC– també ha aprovat la moció presentada pel sindicat català tot posicionant-se clarament a favor de l’exercici democràtic del poble català a decidir el seu futur polític.

@cscCSC / Federacions9N,consulta,CSC,delegats/des,seccions sindicalsLa campanya de recollida de suports a la consulta del 9N que està duent a terme la Confederació Sindical Catalana (CSC) als comitès d’empresa comença a rebre les seves primeres adhesions. El Comitè d’empresa del Sincrotró Alba –al qual la CSC és la força majoritària- ha aprovat per unanimitat la...SOM el sindicat independentista i de classe