La CSC conjuntament amb més de 60 agents socials participà de la signatura del "Compromís de Gramenet".
La CSC conjuntament amb més de 60 agents socials participà de la signatura del “Compromís de Gramenet”.

L’acte tingué lloc ahir, 20 de setembre, al teatre Josep Maria de Segarra de Santa Coloma de Gramenet | Conjuntament amb la Confederació Sindical Catalana (CSC) hi participaren més de 60 partits polítics, sindicats i entitats

Carles Sastre, Secretari general de la CSC signà en nom de la central sindical catalana el “Compromís de Gramenet pel Referèndum del 9N”, una acció col·lectiva que compromet els agents socials signants a “treballar conjuntament per a que la consulta del 9N es dugui a terme, al marge de les decisions contràries a la democràcia que prengui l’estat espanyol, i obeint, per damunt de tot, el mandat popular i del Parlament de Catalunya”.

Durant l’acte es llegí conjuntament el manifest i es posà de manifest “la falta de democràcia de l’Estat espanyol”, i es negà “la legitimitat a qualsevol impugnació del Tribunal Constitucional per oposar-se a la voluntat majoritària del poble català a decidir sobre la seva sobirania, en una votació democràtica convocada per una decisió majoritària del Parlament de Catalunya, òrgan sobirà”.

També s’exigí a les institucions catalanes “continuar fidels als compromisos contrets i obeir el mandat del poble català, sense cap renúncia ni dilació”.

La signatura del compromís inclou un pla d’acció per mobilitzar-se contra de la suspensió de la consulta, i perquè es faci el referèndum tant sí com no.

Aquest pla preveu en un primer moment concentracions davant les seus de les institucions catalanes (ajuntaments, Generalitat i delegacions de la Generalitat), i posteriorment d’altres accions que ja es donaran a conèixer.

Des de la Confederació Sindical Catalana (CSC) fem una crida a tot els agents socials signant a treballar amb honestedat, seriositat i fermesa per assegurar la celebració del referèndum d’independència del 9N.

Volem votar, i volem fer-ho per vèncer!

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilització9N,acció social,compromís de gramenet,CSC,independència,referèndum,Xarxa 9NL'acte tingué lloc ahir, 20 de setembre, al teatre Josep Maria de Segarra de Santa Coloma de Gramenet | Conjuntament amb la Confederació Sindical Catalana (CSC) hi participaren més de 60 partits polítics, sindicats i entitats Carles Sastre, Secretari general de la CSC signà en nom de la central sindical...SOM el sindicat independentista i de classe