Presentació del manifest que ha comptat amb la presència de diversos/es militants de la CSC

La Confederació Sindical Catalana (CSC) és la única central sindical que com a organització treballa dins de la xarxa favorable al doble vot afirmatiu en el referèndum d’independència del pròxim 9 de novembre.

A les 11.00 hores d’avui, 17 de setembre, a la seu del CIEMEN s’ha presentat el manifest de la plataforma “Esquerres pel Sí Sí” amb participació de diversos membres de la Confederació Sindical Catalana (CSC). Podeu descarregar el manifest picant ací.

La plataforma té com a objectiu fer una crida “a tots els sectors, organitzacions i persones que vulguin construir un futur de justícia social i llibertat a sumar-se a la campanya pel SíSí. Per un SíSí que entén la independència com a eina per a la construcció d’un futur superador de totes les desigualtats i les injustícies”.

Al manifest presentat avui també s’incideix en la necessitat de “construir un país que garanteixi uns sistemes educatiu i sanitari públics i de qualitat, el dret a l’habitatge, a les pensions públiques i a un lloc de treball digne. Un país que protegeixi el territori i promogui la cultura i on no tinguin cabuda les discriminacions per qüestions de gènere, d’orientació sexual, d’origen o de qualsevol altra mena”.

Així mateix el manifest recull que “organitzacions, entitats i persones a títol individual hem decidit posar en marxa la campanya de les esquerres pel SíSí”. Des de la campanya s’entén que “el procés endegat pel poble a Catalunya els darrers anys concentra molts elements de ruptura amb el règim sorgit de la transició i obre el camí a una República Catalana Independent que desenvolupi a bastament una democràcia de contingut econòmic, polític, cultural i social”.

Esquerres pel SíSí ha anunciat que se celebraran presentacions i actes al conjunt del territori per a aportar arguments i elements de discurs d’esquerres al procés democràtic cap a la independència de Catalunya.

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilització9N,CSC,independència,mobilització,referèndumLa Confederació Sindical Catalana (CSC) és la única central sindical que com a organització treballa dins de la xarxa favorable al doble vot afirmatiu en el referèndum d'independència del pròxim 9 de novembre. A les 11.00 hores d'avui, 17 de setembre, a la seu del CIEMEN s'ha presentat el manifest...SOM el sindicat independentista i de classe