Debat a la Jornada de treball

La qualitat del debat i les aportacions dels i les ponents a la I Jornada de treball de la sectorial d’universitats de la CSC fan necessària una segona sessió, que se celebrarà el pròxim 21 de novembre, per a desenvolupar una proposta pròpia del sindicat per al IV Congrés universitari català.

El passat divendres dia 5 de setembre va tenir lloc la I Jornada de treball d’universitats de la CSC sota el lema “El model universitari català del futur”. A la trobada es debaté sobre el model universitari català del futur partint de les ponències inicials del IV Congrés universitari català i les aportacions dels/les sindicalistes de la CSC.

A la trobada els ponents van exposar les idees-força a partir de les quals es poden bastir els pilars d’un model universitari on la funció social de la Universitat seria la part fonamental.

Totes les aportacions destacaren que la universitat no ha de ser només una institució acadèmica de qualitat, sinó també un agent per al desenvolupament equitatiu, sostenible per a l’entorn, respectuós amb les normes ètiques bàsiques i al servei de tota la ciutadania.

A la Jornada van intervenir-hi afiliats a la CSC –professors i membres del PAS- de la UPF, UB, UOC i s’hi comptà amb la presència de professors de la URV.

El material recollit en aquestes jornades serà publicat per a la seva difusió al conjunt de la ciutadania.

@cscCSC / Federacionsacció sindical,CSC,debat,delegats/des,jornada,universitatsLa qualitat del debat i les aportacions dels i les ponents a la I Jornada de treball de la sectorial d'universitats de la CSC fan necessària una segona sessió, que se celebrarà el pròxim 21 de novembre, per a desenvolupar una proposta pròpia del sindicat per al IV Congrés...SOM el sindicat independentista i de classe