La CSC posa a disposició de tothom el model de moció per aconseguir que arribi al màxim nombre possible d’empreses

L’objectiu d’aquesta campanya és situar a les empreses el debat i obtenir el suport a l’exercici democràtic que suposa la celebració de la consulta del pròxim 9N. Per aquest motiu la CSC posa a disposició de tothom el model de moció per aconseguir que arribi al màxim nombre possible d’empreses.

La CSC és l’única central sindical que s’ha pronunciat favorablement a l’opció de vot Sí+Sí de la consulta.

Text de la moció

(descarregar picant ací)

Declaració de suport de Comitès d’empresa i juntes de personal davant la consulta del 9 de novembre de 2014

El comitè d’empresa / Junta de personal de… (Identificació del comitè o junta)

Davant la consulta democràtica aprovada pel dia 9 de novembre d’enguany vol expressar el següent:

Catalunya com a nació, ha demostrat al llarg del temps la seva voluntat d’auto-governar-se.

Atès que la darrera vegada que aquesta voluntat expressada per mitjà de l’Estatut d’autonomia del 2006, ratificada pel poble de Catalunya, va ser avortada arran de la sentència del Tribunal Constitucional i sent aquesta actitud de les institucions de l’Estat les que ha provocat un rebuig massiu de la societat, expressat en les manifestacions del 10 de juliol de 2010, i de l’11 de setembre dels anys 2012, 2013 i 2014.

Atès que la majoria dels grups parlamentaris del Parlament de Catalunya van acordar una pregunta i una data per dur a terme una consulta sobre el futur polític de Catalunya, període a partir del qual s’ha obert un procés d’arrels democràtiques en relació a les aspiracions nacionals de Catalunya.

Aquest comitè d’empresa / Aquesta junta de personal vol manifestar al Parlament de Catalunya el seu suport a la consulta del dia 9 de novembre de 2014, com a legítim exercici de voluntat democràtica.

En representació del comitè d’empresa o junta de personal (Signatures i data)

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectiva9N,acció sindical,comitè d'empresa,consulta,CSC,delegats/des,junta de personal,moció                          La Confederació Sindical Catalana (CSC) inicia una campanya de presentació de mocions als Comitès d’empresa i Juntes de personal demanant el suport a la consulta democràtica del 9 de novembre. L’objectiu d’aquesta campanya és situar a les empreses el debat i obtenir el suport a l’exercici democràtic que suposa la...SOM el sindicat independentista i de classe