"El model universitari català del futur", jornada de treball de CSC universitats
“El model universitari català del futur”, jornada de treball de CSC universitats

A la jornada, que s’iniciarà a les 09.00 hores, es debatran diversos temes,  com ara la funció social de la universitat, la responsabilitat i compromís social, la docència, la recerca i la transparència, el professorat, el govern i, finalment, el finançament.

Aquesta trobada servirà per a dotar d’elements d’anàlisi i discursius a la sectorial d’universitats de la CSC i, d’una altra banda, per a aportar les propostes de la central sindical catalana al IV Congrés Universitari Català i la Sectorial de recerca i universitats de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC).

csc_univ_programa
Piqueu damunt el cartell per ampliar

La jornada comptarà amb la participació de companys/es de les universitats següents:
– Universitat Pompeu Fabra (UPF)
– Universitat de Barcelona (UB)
– Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
– Universitat Rovira i Virgili (URV)
– Universitat Autònoma de Barcelona

• Data: divendres, 5 de setembre.
  • Horari: de 09.00 a 17.00 hores.
  • Lloc: Campus de la Comunicació – Poblenou (UPF). Edifici Tànger, aula 55.410
    Carrer Tànger 122-140
  • Transport públic:
    Metro: Línia 1 – Glòries
    Autobusos: 52 / 60 / 21 / 192 / 92 / 7

@cscCSC / Federacionsacció sindical,CSC,delegats/des,formació sindical,universitats  El proper divendres, 5 de setembre, la Confederació Sindical Catalana (CSC) celebrarà al Campus de la comunicació de la Universitat Pompeu Fabra una Jornada de treball i debat sobre el model universitari català. A la jornada, que s'iniciarà a les 09.00 hores, es debatran diversos temes,  com ara la funció...SOM el sindicat independentista i de classe