La CSC torna a guanyar la totalitat dels delegats a escollir a la multinacional WKE
La Confederació Sindical Catalana (CSC) ha guanyat les eleccions sindicals parcials celebrades avui a Wolters Kluwer (WKE), obtenint-ne la totalitat dels 3 delegats/des que s’escollien. La CSC ja guanyà amb anterioritat la totalitat dels 13 delegats que integren el comitè d’empresa.

El fet que la CSC hagi obtingut el total de la representació sindical comporta, altre cop, l’hegemonia d’un sindicat d’estricta obediència catalana a la multinacional.  Wolters Kluwer, especialitzada en la publicació de documentació formativa i programari de consulta, assessorament i gestió en els àmbits jurídic, assessoria, fiscalitat i educació, compta amb una plantilla de 300 persones. Destaca la publicació “La Ley” i programari per a càlcul de quitances, nòmines entre molts d’altres productes.

Des de la CSC volem felicitar els i les companyes de WKE pels excel·lents resultats obtinguts i refermar el nostre compromís amb la defensa dels drets del conjunt de la plantilla.

@cscCSC / Federacionsdelegats/des,eleccions sindicals,victòria electoral,WKELa Confederació Sindical Catalana (CSC) ha guanyat les eleccions sindicals parcials celebrades avui a Wolters Kluwer (WKE), obtenint-ne la totalitat dels 3 delegats/des que s'escollien. La CSC ja guanyà amb anterioritat la totalitat dels 13 delegats que integren el comitè d'empresa. El fet que la CSC hagi obtingut el total...SOM el sindicat independentista i de classe