El procés democràtic cap a la independència que viu Catalunya, requereix de la participació de les organitzacions sindicals per a establir els fonaments d'un nou estat al servei de les classes populars
El procés democràtic cap a la independència que viu Catalunya, requereix de la participació de les organitzacions sindicals per a establir els fonaments d’un nou estat al servei de les classes populars

El proper dijous, 3 de juliol a les 19.30 hores, se celebrarà una acte organitzat per l’ANC de Santa Coloma de Gramenet que sota el títol “El Poble Treballador Davant el Procés d’Independència” comptarà amb la participació de la CSC -representada pel Secretari general, Carles Sastre-, altres sindicats catalans i un representant de la Sectorial de treballadors/es de l’Assemblea Nacional Catalana.

L’acte, que se celebrarà a l’ACP Aramateix (Carrer de la Mare de Déu de Montserrat, 3-5, Santa Coloma de Gramenet) comptarà amb la participació d’Alfredo Bienzobas, membre de Treballadors per la independència (ANC), Aitor Blanc, membre de la Coordinadora Obrera Sindical (COS), Luis Blanco, membre la Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC) i Carles Sastre, Secretari general de la Confederació Sindical Catalana (CSC).

Piqueu damunt la imatge per ampliar el cartell
@cscCSC / Federacionsacte,anc,independència,moviment obrer,sindicatEl proper dijous, 3 de juliol a les 19.30 hores, se celebrarà una acte organitzat per l'ANC de Santa Coloma de Gramenet que sota el títol 'El Poble Treballador Davant el Procés d'Independència' comptarà amb la participació de la CSC -representada pel Secretari general, Carles Sastre-, altres sindicats catalans...SOM el sindicat independentista i de classe