La Secció sindical de la CSC al Banc sabadell compta amb més de 700 afiliats/des

Nòmina: nivells mínims categories per funcions

D’acord amb el pacte col·lectiu sobre nivells mínims i substitució d’exàmens per capacitació signat el 4.11.2010 entre l’empresa i els representants dels treballadors, els empleats que hagin desenvolupat les tasques de Gestor Comercial, Analista de Riscos, Responsable de Servei al Client, i Gestor Comercial  i de Servei durant sis mesos consecutius o vuit mesos durant dos anys, hauran d’assolir el nivell VIII com a mínim.

També el conveni de Banca contempla que els empleats que facin la funció de Director d’Oficina durant aquests sis mesos consecutius o vuit mesos durant dos anys, hauran de tenir com a mínim nivell VI.

Si algú de vosaltres es troba en aquesta situació i no ha canviat de funció posteriorment, i no veu reflectit aquest canvi a la seva nòmina, ho pot reclamar mitjançant l’aplicatiu que trobarà al Canal BS/Àrea de l’Empleat/OAE, i si no aconsegueix una resposta satisfactòria, i ens ho autoritza, farem nosaltres la gestió amb la Direcció de RRHH.

@cscCSC / FederacionsBanc Sabadell,banca,nòmina,secció sindical,serveisLa Secció sindical de la Confederació Sindical Catalana al Banc Sabadell informa: Nòmina: nivells mínims categories per funcions Ara fa just 6 mesos (13.10.2013) de la integració administrativa de les Oficines BMN a Banc Sabadell. D’acord amb el pacte col·lectiu sobre nivells mínims i substitució d’exàmens per capacitació signat el 4.11.2010 entre...SOM el sindicat independentista i de classe