vimusa_parlament_csc
El company de la CSC Joaquim Cornet, Miquel Garcia d‘UGT i Asun Sánchez de CCOO lliuren al registre la carta acompanyats pel diputat Joan Mena

Notícia relacionada

Els treballadors de l’empresa pública sabadellenca varen fer arribar el passat dimecres, 4 de juny, dimecres una carta personalitzada als diputats del Parlament per denunciar la situació en què es troba la companyia. La carta fou lliurada pels nostres companys conjuntament amb el diputat Joan Mena d’ICV-EUiA que els acompanyà al registre públic per entregar aquests documents.

La mesura pretén sensibilitzar els representants polítics per aconseguir que el cas arribi a la cambra catalana i es pugui impulsar un pla de pagaments dels deutes reconeguts  i que segons els empleats de VIMUSA és de 3,8 i 4 milions d’euros per part del Ajuntament i la Generalitat respectivament.

“Aquesta seria una forma d’assegurar la viabilitat de la companyia i la funció social que realitza” , assegura Enric Quilez , responsable de CCOO al consistori que afegeix que l’equip de govern actual va emetre els acomiadaments “sense cap tipus de negociació amb els sindicats “.

L’empresa municipal VIMUSA va reduir la seva plantilla el passat mes d’abril “per ajustar la seva estructura a la complexa situació econòmica que fa impossible construir nous habitatges protegits” segons van assenyalar fonts municipals.

Davant d’aquesta acció unilateral per part del’empresa els nostres companys varen fer una roda de premsa i es personaren al ple del consistori sabadellenc amb pancartes per a denunciar aquest atac als drets dels i les treballadores.

@cscCSC / Federacionsacomiadaments,Parlament,vimusa  Notícia relacionada Els treballadors de l’empresa pública sabadellenca varen fer arribar el passat dimecres, 4 de juny, dimecres una carta personalitzada als diputats del Parlament per denunciar la situació en què es troba la companyia. La carta fou lliurada pels nostres companys conjuntament amb el diputat Joan Mena d’ICV-EUiA que...SOM el sindicat independentista i de classe