La Confederació Sindical Catalana (CSC) ha guanyat per segon cop consecutiu les eleccions sindicals a l’empresa Bombes Hidràuliques PSH, situada a Viladecans (Baix Llobregat)

Bombes Hidràuliques PSH és una empresa del sector del metall dedicada a la construcció de material per a piscines -bombes hidràuliques, filtres, escalfadors, deshumidificadors, etc…- amb un important volum de vendes tant al nostre país com a l’estranger.

Des de la CSC volem felicitar els i les companyes de la nostra Secció sindical a Bombes Hidràuliques PSH pels bons resultats obtinguts i refermar el nostre compromís en la defensa dels interessos del conjunt de la plantilla.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivadelegat,eleccions sindicals,metall,victòria                        La Confederació Sindical Catalana (CSC) ha guanyat per segon cop consecutiu les eleccions sindicals a l'empresa Bombes Hidràuliques PSH, situada a Viladecans (Baix Llobregat) El nostre company Antonio Astasio ha obtingut el suport majoritari dels 18 treballadors/es que integren la plantilla. Bombes Hidràuliques PSH és una empresa del sector del metall...SOM el sindicat independentista i de classe