La fiscalitat, la retallada de drets socials i llibertats i altres temes vertebraran aquest nou cicle de debats de l'Àgora veïnal", que la CONFAVC organitzarà, juntament amb els mitjans citats, per a debatre i recollir les principals preocupacions del carrer i proposar intervencions innovadores i alhora marcades per la cerca de la cohesió social, principal brúixola del moviment veïnal.
La fiscalitat, la retallada de drets socials i llibertats i altres temes vertebraran aquest nou cicle de debats de l’Àgora veïnal”, que la CONFAVC organitzarà, juntament amb els mitjans citats, per a debatre i recollir les principals preocupacions del carrer i proposar intervencions innovadores i alhora marcades per la cerca de la cohesió social, principal brúixola del moviment veïnal.

Amb la taula rodona “Fiscalitat justa?” agendada pel dia 19 de juny a les 18 hores a la simbòlica Casa Golferichs, la CONFAVC dóna el tret de sortida al cicle de debats ciutadans de l”Àgora Veïnal” en els quals també hi col·laboren mitjans de comunicació de prestigi i amb un fort compromís social com la revista Alternativas Económicas i el diari digital Catalunya Plural.

En aquesta primera taula rodona en què es qüestionarà l’equitat de l’actual sistema fiscal i s’afinarà sobre les darreres novetats,  hi intervindran el coordinador del sindicats de tècnics d’Hisenda a Catalunya, Miguel Ángel Mayo; la periodista d’Alternativas Económicas, Ariadna Trillas, i el president de la CONFAVC, Jordi Giró, i serà moderada pel president de la Fundació Periodisme Plural, Josep Carles Rius.

@cscEconomiaCONFAVC,debat,economia,fiscalitat,jornades                            Amb la taula rodona 'Fiscalitat justa?' agendada pel dia 19 de juny a les 18 hores a la simbòlica Casa Golferichs, la CONFAVC dóna el tret de sortida al cicle de debats ciutadans de l'Àgora Veïnal' en els quals també hi col·laboren mitjans de comunicació de prestigi i amb...SOM el sindicat independentista i de classe