La Confederació Sindical Catalana (CSC) és membre de Som Escola des del naixement d'aquesta entitat dedicada a la defensa del català a l'ensenyament.
La Confederació Sindical Catalana (CSC) és membre de Som Escola des del naixement d’aquesta entitat dedicada a la defensa del català a l’ensenyament.

Com a integrants de Somescola.cat donem tot el nostre suport a la mobilització del 14 de juny. Somescola.cat ens convoca a tots i totes: famílies, mestres, centres i AMPEs, capgrossos i gegants, tabalers i batucàires, animalari, diables, companyies de teatre al carrer i de cervavila, escoltes i esplais… S’hi podrà assistir tant de forma individual com amb comparses.

La coordinadora d’entitats cíviques i educatives fa una crida a sumar-se a una mobilització de país per reafirmar amb fermesa que una majoria social de catalans defensa el model vigent d’immersió lingüística i d’escola catalana, així com mostrar el màxim suport a la comunitat educativa que el defensa àmpliament.

@cscPaïsos Catalans / Llenguacatalà,ensenyament,llengua,SomEscola                          Des la Confederació Sindical Catalana (CSC) fem una crida a omplir els carrers de Barcelona sortit al carrer el proper 14 de juny per defensar la nostra escola. http://youtu.be/6Y31t_9VswI Com a integrants de Somescola.cat donem tot el nostre suport a la mobilització del 14 de juny. Somescola.cat ens convoca a tots i...SOM el sindicat independentista i de classe