La Confederació Sindical Catalana (CSC) desenvolupa projectes de formació sindical i de defensa dels drets humans a Colòmbia. També és membre de la Taula per Colòmbia

Avui existeixen condicions per obrir un espai a la solució del conflicte armat però el cessament del foc no vol dir necessàriament l’arribada de la pau a Colòmbia. Amb aquestes jornades la Taula Catalana vol fer una anàlisi detallada del que es negocia a L’Havana i del que està en joc en aquesta mesa de converses. Debatrem també sobre el futur de tots els grups armats il·legals i analitzarem si el nou Congrés i Govern comptaran amb força i voluntat suficient per posar en marxa polítiques públiques que posin fi a la impunitat i que afavoreixin una veritable pau i una democràcia inclusiva per a aquest país. I per descomptat, exposarem el paper dels moviments socials en la construcció de la pau a través del cas del moviment LGBTI.

Les Jornades comptaran amb la presència de destacats analistes i activistes com: Alfredo Molano, Cristina de la Torre, Marco Romero i Luz Nelly Palacios.

Lloc: Saló de Cròniques de l’Ajuntament de Barcelona (Plaça Sant Jaume 1)

Dies: divendres 6 de juny de 17h a 21h i dissabte 7 de juny de 10h a 14h.

Organitza: Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia

Entrada lliure

Descarrega’t aquí el tríptic amb la programació

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilitzacióacció social,Colòmbia,drets humans,procés de pau,Taula per Colòmbia                        Els popers 6 i 7 de juny se celebraran a Barcelona les XII jornades sobre Colòmbia Avui existeixen condicions per obrir un espai a la solució del conflicte armat però el cessament del foc no vol dir necessàriament l'arribada de la pau a Colòmbia. Amb aquestes jornades la Taula Catalana...SOM el sindicat independentista i de classe