Amb una secció sindical al Grup Banc Sabadell de 750 afiliats i afilades som més forts per a aprofundir en la nostra tasca de defensa dels treballadors/es.

La secció sindical del SECP a Banc Sabadell, segona força sindical a l’antiga Caixa Penedès, s’ha integrat a tots els efectes dins la CSC, la qual també és segona força sindical del BS a Catalunya. La secció sindical de la CSC al banc arriba, així, als 750 companys/es afiliats/des.

L’ ingrés del nous companys/es a la Secció sindical de la Confederació Sindical Catalana (CSC) neix amb la voluntat d’esdevenir el sindicat de referència a Catalunya i amb la convicció de consolidar la CSC com l’alternativa sindical al Grup Banc Sabadell.

Amb una secció sindical al Grup Banc Sabadell de 750 afiliats i afilades som més forts per a aprofundir en la nostra tasca de defensa dels treballadors com ho hem fet fins ara, sent un sindicat independent, defensant els drets i interessos de tots mitjançant vies de comunicació directes i de proximitat.

@cscCSC / Federacionsafiliació,Banc Sabadell,secció sindical,serveis                      La secció sindical del SECP a Banc Sabadell, segona força sindical a l'antiga Caixa Penedès, s’ha integrat a tots els efectes dins la CSC, la qual també és segona força sindical del BS a Catalunya. La secció sindical de la CSC al banc arriba, així, als 750 companys/es afiliats/des. L'...SOM el sindicat independentista i de classe