La Confédération des Syndicats Nationaux (CSN) va ser fundada l'any 1921 i compta amb més de 300.000 afiliats/des. La Confederació Sindical Catalana (CSC) és un  dels sindicats internacionals convidats i serà representada pel Secretari general Carles Sastre.
La Confédération des Syndicats Nationaux (CSN) del Quebec va ser fundada l’any 1921 i compta amb més de 300.000 afiliats/des. La Confederació Sindical Catalana (CSC) és un dels sindicats internacionals convidats i serà representada pel Secretari general Carles Sastre.

El fet que la Confédération des Syndicats Nationaux (CSN) del Quebec -que compta amb més de 300.000 afiliats/des- reconegui com a referent internacional i convidi la Confederació Sindical Catalana (CSC) a participar d’aquest congrés significa un avenç important en la projecció externa del sindicat i una oportunitat per a aprofundir en la internacionalització dins l’àmbit sindical del procés democràtic català cap a la independència.
La Confédération des Syndicats Nationaux (CSN) va ser fundada l’any 1921. El seu model sindical es basa en l’organització de sindicats independents els quals tenen independència de decisió. Des de la proximitat als seus membres i les seves comunitats, s’involucren en la negociació col·lectiva amb una visió responsable i respectuosa del desenvolupament econòmic de la classe treballadora, el medi ambient i els drets socials des d’una perspectiva progressista i d’esquerres.

@cscInternacionalCongrés,CSN,internacional,Quebec                        El 64è Congrés de la Confédération des Syndicats Nationaux (CSN) es durà a terme del 26 al 30 maig de 2014, al Centre de Congressos del Quebec. La Confederació Sindical Catalana CSC) és un dels sindicats internacionals convidats i serà representada pel Secretari general Carles Sastre. El fet que la...SOM el sindicat independentista i de classe