La Confederació Sindical Catalana (CSC) guanyà fa quatre anys a les eleccions d'aquest centre laboral i en aquesta ocasió n'ha augmentat els resultats i la representació.

El sindicat independentista ha tornat a guanyar avui, divendres 16 de maig, les eleccions sindicals que s’han dut a terme al Consorci per la Normalització Lingüística de Girona (CPNL).

Carles Sastre, Secretari general de la CSC, durant el recompte de vots.

La Confederació Sindical Catalana (CSC) guanyà fa quatre anys a les eleccions d’aquest centre laboral i en aquesta ocasió n’ha augmentat els resultats i la representació. Val a dir que la participació ha estat molt elevada, arribant a un 77% del cens. La CSC ha aconseguit la totalitat dels 5 membres del comitè d’empresa.

A més, gràcies a aquesta àmplia victòria, la CSC disposarà de 2 delegats/des més de prevenció tenint, així, 7 representants en total per a defensar els drets dels i les treballadores del Consorci per la Normalització Lingüística de Girona.

Des de la CSC volem felicitar a la secció sindical del CPNL per la bona tasca duta a terme, i agrair al conjunt dels treballadors i treballadores l’ampli suport que han ofert a la nostra central sindical. Així mateix, refermem el nostre compromís amb els drets del conjunt de la plantilla del Consorci per la Normalització Lingüística de Girona (CPNL).

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaConsorci normalització lingüística,CSC,delegats/des,eleccions sindicals,guanya,llengua,majoria                            El sindicat independentista ha tornat a guanyar avui, divendres 16 de maig, les eleccions sindicals que s'han dut a terme al Consorci per la Normalització Lingüística de Girona (CPNL). La Confederació Sindical Catalana (CSC) guanyà fa quatre anys a les eleccions d'aquest centre laboral i en aquesta ocasió n'ha augmentat...SOM el sindicat independentista i de classe